اميرصدرا (ميش ميش ماما)اميرصدرا (ميش ميش ماما)، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

ميش ميش ماما

دهه اول زندگي مشتركمان تموم شد

1393/4/27 9:37
628 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر گلم ديگه كم ميام به وبلاگت سر بزنم يه كم شرايط يه كم خودم كه دستم به نوشتن نمياد باعث اين تاخيراس پاك شدن عكسات حالگيري بزرگي بود برام كه هنوز تو شكه اون هستم وبه خودم نيومدم ولي بازم ازت عكس انداختم كه اگه تونستم برات ميزارم ولي دليل اومدم اينجا يه چيز ديگه بود امسال دهه اول زندگيمان تموم شد البته تو از نصفه هاي دهه به جمع من و بابا پيوستي ولي خوب هرچي باشي تو اساس اين زندگي هست سرمايه و نتيجه اين زندگي خيلي دوست دارم عزيزم امسال سالگرد ازدواجمون افتاد به ماه عزيز خدا ماه رمضون ولي برا من يه جورايي خاص بود اولش تصميم داشتم كه خيلي قشنگ بگيرم ولي ديدم بابايي اصلا يادش نيس نميدونم چرا از حال و حوصله افتادم بابايي انگار خيلي خودشو گرفتار كار وزندگي وخرج ومخارج اون كرده شايد بهتر بود من يادش مينداختم ولي نميدونم چرا نتونستم همش تو روياهام نقشه ميكشيدم كه تو دهمين سالگرد يه مهموني مفصل بگيرم و لباس عروسي دوباره بپوشم هرچند ميدونستم نميكنم ولي باز ارزو ميكردم با اينكه عمر به سرعت نور ميگذره ولي هر لحظه لحظه اش از انسان انرژي ميگيره اي خدا چه روزهايي گذرونديم عسل ماما هردومون تلاشمون براي زندگي بهتر توه ايشالا سالهاي سال كنار هم به خوشي وسلامتي وشادي اطرافيمانمان بگذره يه دهه ديگه به سلامتي شروع شد چشماتو مي بوسم و خداروهزاران مرتبه شكر ميكنم كه تورو به من بخشيده دوست دارم عزيزم
پسندها (2)

نظرات (1)

moji
9 مرداد 93 14:08
kheiliii awli bood in matn