اميرصدرا (ميش ميش ماما)اميرصدرا (ميش ميش ماما)، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ميش ميش ماما

بافتنی های پسرم

1393/9/18 14:00
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

از صبح این صفحه رو باز کردم که پست جدید بزارم اما اصلا نتونستم جمله سازی کنم ایندفعه مامانی دمدمی وتمبل رو ببخش وفقط به عکسا بسنده کن حیف بود عکسا اینجوری روهم تلنبار بشن 

ماهی های جدید مبارک پسر گلم اونروز با خان دایی بیرون رفته بودی ازش خواستی که واست ماهی بگیره و خان دایی زحمت کشیده اینارو واسه توخریده خیلی خوشگلن منم از ذوقم از هر ژست ماهیها عکس گرفتم

این پست بزودی کامل میشه قول میدم انگار امروز مودش نیست معذرت

بعد از یه هفته تاخیر این پست کامل میشود

فردای روزی که این متن رو نوشته بودم با تلاشی مضاعف شروع به نوشتن متن وگذاشتن عکس های تو شدم وموقع سیو کردن یهو دیدم سیو نمیشه به در بکوب به دیوار بکوب فهمیدم نت تموم شده و تمام تلاش من در یک چشم بهم زدن به هدر رفت غمگیناون لحظه دلم گریه همراه جیغ میخواست اند بدشانسی بود والان بعد یه هفته امیدوارم که دیگه بتونم بالاخره این متن رو تمام کنم.

یه روز دایی مهدی اومده بود خونمون خواستی ماهی های خوشگلتو بهش نشون بدی وقتی برداشتیم دیدیم واااااای عجب کثیف شده آبشون

بعد اینکه آبشون رو عوض کردیم تو بردی که به دایی مهدی نشون بدی

این روزا تمام دغدغه تو بازی وغذا دادن به ماهیهاته بعد مدرسه زودی به اونا سرمیزنی و وقتی یکیش بدون تحرک هستش داد و فریاد که مرده تکون نمیخوره بعد اینکه به شیشه اش میزنی و تکون میخوره میگی زنده شدن انصافا خیلی خوشگلن ماهیهات من چن تا عکس هنری خندونک از اونا گرفتم که حیفم میاد که پاکشون کنم 

بریم سراغ یه مورد دیگه هرروز من بعد ناهار میرم باشگاه و تو مثل پسرای خوب خونه میمونی و میخوابی بعد مدرسه خیلی خسته میشی بعضی موقع ها اینقدر خسته میشی سر سفره چرت میزنی یا لقمه بدهن اینجوری رو مبل خوابت میگیره

وقتی بغلت گرفتم که ببرم سرجات لقمه ات هنوز تو دهنت بود وشروع کردی به خوردن ولی با اینهمه خستگی نمیدونم چه اصراری داری که نخوابی اصلا مشکلت با خواب رو نتونستم کشف کنم آخه مگه از خواب شیرین تر تو دنیا هست حالا وقتی صبح بیدار شدی میری گوشه کنار قایم میشی تا بخوابی ونری مدرسه اما حاضر نیستی حتی شب تا صبح یه خواب راحت و کامل داشته تا خود صبح تو فاصله اتاق و پذیرایی همش رژه میری این عکس هم شکار منه که صبح تو خونه گم ات کرده بودم

تا من از باشگاه برگردم بعضی موقع ها تو با اصرار تمام نمیخوابی وبابابایی میری سر خونه جدید و بعد اون هم با بابایی میری اداره , یه روز که هوا سرد بود من با ماشین رفتم و موقع برگشت وقتی در خونه رو باز کردم با این صحنه روبرو شدم میخوام خودت تجسم کنی که من چه شکلی شدم

مثل آدمی که تو دادگاه محکوم شده باشه سوییچ رو دادم بهتون تا برین به کاراتون برسین ومن هم به گناه بزرگ خودم درخلوتم یه کم فکر کنم بی حوصله.

چن روز پیش عمه من یعنی آبجی دده جون اومده بود خونه مامان جون وما رفتیم دیدنش تو خیلی رابطه ات باپیرزنا و پیرمردها شگفت انگیزه , رسیده نرسیده باهاش انس گرفتی , عمه خانوم خیلی زن مومن و نورانی هستش واطلاعات قرآنی اش خیلی زیاده , پسر دایی ام با خانومش و نی نی کوچیکش هم اونجا بود و ازفرصت استفاده نی نی رو دادن دست عمه ام که تو گوشش دعا بخونه , تو هم از کنجکاوی از عمه ام خواستی که برای تو هم دعا بخونه واونم بغلت گرفت و ...

وبالاخره می رسیم به مطلب اصلی که این متن هم اسمش اونه یعنی بافتنی های پسمل گلم که مامان جون با چشمای عینکیش اونا رو بافته البته اینجا که عکسا رو گرفتم یکم از کارای بافتها مونده بود ولی الان نزدیک تموم شدنه وعلت تاخیرش هم سردرد شدیدی هستش که این روزا مامان جون داره که نمیزاره سرشو خم کنه و بقیه اش رو ببافه , ایشالا به حق جدت و به حق این روزهای عزیز که همه مریضا شفا پیداکنن و سایه همه پدرومادرا بالای سر فرزنداشون باشه آمین یا رب العالمین, تو عاشق شلوار شدی خیلی دوسش داری هنوز کش نگرفتم که مامان جون کامل کنه شلوارو ولی وقتی میری اونجا اصلااز تنت درنمیاری 

بافت شیری ژاکت هستش که مامان جون برات میبافه اون طوسی هم من برات کلاه می بافمخندونکاین یک کار ماهرانه نیست فقط جهت افزایش لیست کارهای انجام شده من برای فرزندم می باشد وارزش قانونی دیگری ندارهزیبا حتما از تمام شدش برات عکس میزارم.

یه چن تا هم عکس متفرقه میزارم که توضیحی ندارد آخه حتی عکس هم گوشخراشه 

تومیدونی که تو عشق مامانی هستی یانه؟شک نکن یکی یدونه من بوس

 

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان ریحانه
18 آذر 93 15:59
خانومی اون موقع ها فعال تر بودی برنامه ی آشپزی می ذاشتی حالا بازم دستت درد نکنه ماهی ها هم خیلی خوشگلن
مامان و باباي امير
پاسخ
اعتراف میکنم درسته قول میدم بازم مثل قبل زود زود آپ کنم مرسی که به ماسرزدین
الهام مامان علیرضا
20 آذر 93 14:45
نسرین جون سلام خواهر ما به امید بافتنی اومده بودیم ماهی ها هم زیباست دستت درد نکنه
مامان و باباي امير
پاسخ
الهام جونم درست میگی یکم قاط بودم اونروز راستش اصلا نفهمیدم اسم این مطلبو چی بزارم انگاریکم راحت طلبی کردم کامل کردم بهتون خبر میدم ببینین
مریم مامان آیدین
23 آذر 93 18:14
چه ماهی های نااااااااااااازی من انقدر ماهی دوست دارم
مامان و باباي امير
پاسخ
مریم جونم مرسی خانومی لطف دارین ایشالا مطلبو کامل میکنم بزودی
مامان راحله
23 آذر 93 20:06
________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶_________¶¶¶__¶_¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶_________¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶__________¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶___________¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶____________¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶_____________¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶_______________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶______________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶_____________¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶_______________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶_________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶__________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶_________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶________________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶__________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶_________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶______________¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶________________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶________¶_¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶___________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶___________________¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶_¶ ___________________¶¶_¶ ___________________¶¶¶¶ ___________________¶¶¶¶ ____________________¶¶¶ ____________________¶¶¶ ____________________¶¶¶ ____________________¶¶¶ ____________________¶¶¶ ___________________¶¶¶¶ ___________________¶¶_¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶___¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامان و باباي امير
پاسخ
مامان راحله جون دستت درد نکنه اونروز خواستم کامل کنم این مطلبو نت قطع شد امروز وصل شده ممنون که باز برام پیام گذاشتین سعی میکنم تافردا کاملش کنم
الهام مامان علیرضا
26 آذر 93 23:47
به به چه مامان هنرمندی راستش من اصلا بافتنی نکردم نسرین جون غیر از تکلیف درس حرفه و فن که یه شال گردن بافتم الـــــــــــــهی لابد خیلی خسته بوده که لقمه به دهان خوابش برده خدا همۀبزرگ ترها و همین طور بزرگ ترهای شما رو حفظ کنه و آفرین به صدرا جون که اینقدر برای بزرگترها ارزش قائله
مامان و باباي امير
پاسخ
مرسی الهام جونم خیلی شرمنده میکنی ولطف داری برای حرفهای قشنگت
مریم مامان آیدین
3 دی 93 18:34
وااااااااااااااای من عاشق بافتنی های کار دستم....خدا مادر جونو حفطش کنه براتون خییییییییییییییلی شلوار خوشگلیه و پاکت و کلاه هم ایشالا به خوشگلی همین میشه و عمه خانوم مهربون....الهی 120 سال بشه...برکت خونه ان فدای پسری...چرا شبها همش بیدار میشه....خیییلی ناز رو مبل خوابش برده بوده زندگیتون همیشه شیرین و لبتون به خنده باشه عزیزم
مامان و باباي امير
پاسخ
ممنون عزیزم به خاطر حرفهای قشنگتون که با حوصله همه چی رو میخونین خیلی خوشحالمون میکنین واقعا چقدر بخاطر داشتن دوستایی مثل شما خوشحالیم مامرسی عزیزم همچنین
مامانی اریان
4 دی 93 8:59
سلام دوست عزیزم من پسرمو توی جشنواره شرکت دادم میشه بهش رای بدید کد76رو به این شماره پیامک کنید1000891010 همچنان منتظر یاری ســـــــــــــبزتان هستیم بیاین دیگه
مامان و باباي امير
پاسخ
فرستادم عزیزم موفق باشن