اميرصدرا (ميش ميش ماما)اميرصدرا (ميش ميش ماما)، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ميش ميش ماما

ماه بهمن

1392/11/8 11:20
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم بيرون داره بارون مياد من هم از پشت چشماي باروني دارم واست مينويسم شايد خدا ميدونست كه اين ماه چقدر براي من سختيها داره كه تورو براي دلخوشي من تو اين ماه داده واي خداي من اين ماه بهمن چقدر منو اذيت ميكنه نه اين ماه قشنگ خدانيس كه بدجنسه ادمان كه هميشه قلب همو ميشكنن .هميشه تو اين ماه چشام براي همدردي با ابراي توي اسمون باراني اس تنها دلخوشي ام تولد زيباي توست. بغض گلومو گرفته يهو فكر نكني ماماني اون روز زيبا رو فراموش كرده نه پسرگلم من از پشت همه زشتيهاي دنيا چشمام به صورت زيباي توست توي زيبايي دنياي خدايي تو گل سرسبد هداياي خدايي كاش ميشد اين زشتيها يه مهلت كوچيك بهم ميدادن تا طعم خوش ميلادت رو جشن بگيرم به خودم تبريك بگم كه مادرشدم تو رو دارم وقتي ماه مهر ميشه هميشه خدا خدا ميكنم كه اين ماه بهمن بياد وبه خير تموم بشه چند ماه استرس براي يك روز خوشي ، نميدونم انصافه يا نه من گفتم كه حاضرم به خاطر تو همه سختيهاي دنيارو به جون بخرم پس بايد صبور باشم تا روزي ادماي بد سرزمين روياها رو شكست بديم وبه قلعه خوشبختيها برسيم ماه بهمن خوش امدي با وجود تمام بديهاي ادماي بد وممنونم ازت كه هديه زيباي خدا رو براي من آوردي من به تو مديونم به خاطر روشنايي زندگيم.پسرم تمام بديها تمام سختيها از آن من تمام سهولت ها از آن تو تمام زشتيها از آن من تمام زيباييها از آن تو   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

باران
10 بهمن 92 11:08
شنیدم مادر که باشی کافیست برای جمله ی من خوشبختم/ زنده باشه گل پسری/گذشته ها هرچند عین سایه باماهستن اما متعلق به گذشته ان/برای تو خانوادت بهترینهارو آرزو میکنم/بوس از گل پسری
سولماز مامان باران
10 بهمن 92 14:59
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی من همه وسایل تولد و خودم درست می کنم ... اگه کمکی هست در خدمتم
دایی و نی نی ها
14 بهمن 92 10:57
امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . . تولدت مبارکتبریک میگم ایشاالله صدسال به این سالها درضمن گفتم شاید شما امروز نتونین نت بیاین یه عکس از صحفه متولدین امروز نی نی وبلاگ گرفتم اخه چن روز پیش مامان یکی از نی نی شدید دونبال عکس این بخش بود گفتم شاید شما هم دوس دارین تو وبلاگ قرار بدین عکس این صحفه رو سلام همشهري جقدر خوشحالمون ميكنين كه به ما سرميزنين اولين كاري كه موقع ورود به سايت اميرم ميكنم سرزدن به پيامهاست هيچ جيزبه اندازه ديدن يك پيام خوشحالمون نميكنه باز ممنون كه به ما سرميزنين من از صبح مشغول اون كارم كه متولدين امروز رو سيو كنم وتو سايت پسرم بزارم ولي موفق نشدم ممنون كه اين كار رو برامون انجام دادين
مامان صدرا طلاو حسین جون
14 بهمن 92 11:33
سلام عزیزم تولدت مبارک.از دیدن وبلاگت خوشحال شدم.صدرای من هم اصالتا همشهری شماست.البته از طرف پدری خوشحال میشیم به ما سر بزنی. ممنون همشهري خيلي خوشحالمون كردين كه به سرزدين باز منتظرشماهستيم