اميرصدرا (ميش ميش ماما)اميرصدرا (ميش ميش ماما)، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ميش ميش ماما

زمستان هم گذشت............

1392/12/20 9:49
304 بازدید
اشتراک گذاری



من عاشق زمستانم


عاشق اینکه ببینمت در زمستان آرام راه می روی که سر نخوری

گونه هایت از سرما سرخ شده است

سر خود را تا حد ممکن در یقه ات فرو کرده ای

دست هایت در جیب مچاله شده

معصومانه به زمین خیره ای

چقدر دوست داشتنی شده ای

حرفم را پس میگیرم

من عاشق زمستان نیستم ، عاشق توام...

                                  

اين زمستان هم گذشت با همه سختيهاش باهمه برفاش با همه سرديهاش با همه تاريكيهاش وبهار خواهد امد پسر دل برفي من دوستت دارم من شرمنده  چشماي خواب آلود صبح هاتم ، شرمنده دستاي يخي ات موقع در اومدن از مهد ات هستم من شرمنده چشماي خسته ات توساعت 3 هستم كه چشم انتظار مني تا بيام و از مهد بيارمت ولي بدون عاشقت هستم عاشق چشات ،عاشق دستات، عاشق دلت و تنها دليل كارم اميد به آينده زيباي توست اين يه آرزوي مادرانه بيش نيست ولي باز اميدوارم اميدوارم اينهمه زحمتهات اينهمه بي خوابيهات پايانش بهاري زيبا باشه .

همه عكسايي كه ميزارم براي اينه كه براي تو يادگاري باشن ولي اين پست رو گذاشتم تا خودم به يادم باشه چقدر تو رو اذيت كردم تو اين مدت.عزيزم نازم يكي يدونه ام با همه اين سختيها و اذيت ها باز بدون عاشقتم ودوست دارم تنها كلمه اي كه ميتونم بگم اينه كه منو ببخش به خاطر همه اذيتهام.

توعاشق كلم برگي وبهش ميگي كلمه ، يه روز بعد مهد برات كلم گرفتم ولي تو مونده بودي تو دوراهي كه بخوابي يا بخوري ، ماما به قربون چشات بره  

  

 

پسندها (1)

نظرات (1)

alireza
20 اسفند 92 13:00
سلام دوست عزیز... اشکالی نداره وبلاگ من متعلق به همه است... از متن های وبلاگم هم میتونید استفاده کنید موردی نداره... سلام ممنون ازلطف شما ماهم منتظر نظراتتون توسايت هستيم