اميرصدرا (ميش ميش ماما)اميرصدرا (ميش ميش ماما)، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ميش ميش ماما

روزپدرمبارك

1392/7/15 11:24
352 بازدید
اشتراک گذاری



ميلاد امام علي وروزپدرمبارك

جمعه روزپدر وميلاد امام علي بود هوراما سه تايي روزپنج شنبه يعني شب عيد رفتيم خونه بابابزرگها تاكادوهاشون رو بديم قلبحسابي بابابابزرگها بازي كردي روزجمعه هم دوباره رفتيم باغي كه باباهرهفته مارو مي بره اونجا ،وقتي برمي گشتيم خونه تو راه خونه ديديم كه تو زروخونه مراسم هست تو خوابيده بودي ولي از باباخواستم كه اون ميل هايي كه عيد برات از لرستان گرفته بوديم روبرداريم وبرين زروخونه وقتي ميل ها روبرمي داشتم پويا راهم صداكردم وسه تايي رفتين زورخونه خيلي خوشحال بودم كه توبااين مراسم ها داري آشنا مي شي ولي چون از خواب بيدارشده بودي وهنوز به خودت نيومده بودي همش خميازه مي كشيدي خمیازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

asal
6 خرداد 92 17:39
سلام دوست گلم من عسل هستم 12 سالمه شما وبلاگ خوبی دارید من 3 تا وبلاگ دارم خوشحال میشم بهم سر بزنید و لینکم کنید و من هر روز وبمو اپ میکنم بهم سر بزنید اگه به این وبلاگی که ادسشو میدم برید ادرس وبلاگ های دیگم رو تو پست ثابت نوشته فقط اگه رفتید نظر بدید ممنون میشم تورو خدا بیاید منتظرم ادرس :www.asaljj.niniweblog.com
محراب و مليكا
22 تیر 92 11:31
سلام دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . بازم ممنونم

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



ازمن هم سلام من مامان اميرصدراهستم كداميرصدراي من هم 554 هست ولي عكس اون تومشخصات ارا نيست نميدونم الان اين اس ام اسهايي كه ميديم اصلادرسته يانه به دختر شماهم به چشم اس ميدم لطف كنين شماهم اس بدين