اميرصدرا (ميش ميش ماما)اميرصدرا (ميش ميش ماما)، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ميش ميش ماما

جشنواره آش نير

1392/7/15 11:22
881 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم بعدازيه مدت طولاني وقت كردم كه برات بنويسم امروزرفته بوديم نيرجشنواره آش نير ده ده جونيا با مابودن به غير

ازدادايي وعروسش كه دادايي سربازه همه بوديم خانوماي محلي بالباسهاي محلي آش هاي مختلفي پخته بودن مافقط يكي رو امتحان

كرديم پايين عكسهايي ازجشنواره رو برات ميزارم

 

 

                                    راستي اين دوتاعكس پاييني مروط به عروسي عمومهدي پسر عمه بزرگه اگه خوب دقت كني مثل هميشه سروصورتت زخميه توعروسي دوباره خرابكاري كردي وصورتت زخمي شده كل صورتت ورم داره گفتم بزار اين هم توذهنت بمونه تاببني چقدر تو مهمونيا ماماني رواذيت ميكني به 

از جشنواره آش نير حرف زديم بزار چند تاعكس هم از اين جشنواره برات بزارم آش هاي خيلي زيادي دراين جشنواره شركت كرده بودن آش هايي مثل آش دوغ آش نسترن آش سفيد آش دندون آش گوجه و آش هاي ديگه كه از چندتاشون عكس گرفتم آخه ما آخراي مراسم رفتيم براهمين خيلي ها تموم شده بودن دركنار اين آش ها بعضي غذاها يا دسرهاي سنتي هم مثل سيرابي ، قويماغ و........ هم مي فروختند كه ما قويماغ خورديم كه هرسال به هوس همون قويماغ ميريم جشنواره خيلي هم خوشمزه بود علاوه براين چيزها غرفه هايي هم براي صنايع دستي اختصاص داده بودند از چندتاشون عكس گرفتم در آخر جشنواره هم مراسم برگزارشد كه دراون به برندگان جايزه ميدادند البته ما دراون مراسم به خاطر شلوغي شركت نكرديم وترجيح داديم به غرفه ها سري بزنيم.

 

 

 

جند تا هم از دیگر غرفه ها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نورا
2 مهر 92 16:51
حسابی حال کردینا خنک شدیم عکساتو دیدیم پسرگل
عشق مامان و بابا
22 مهر 92 16:10
سلام نسرین جون
ممنون که به وبلاگم سر زدی
چند ماهی هست که قصد بچه دار شدن داریم، ولی نی نی مون خیلی ناز داره.............
ممنون از امیدواریت
پسر نازی داری ماشالا، خدا بهت ببخشه
برام دعا کن
بازم به ما سر بزن


سلام خانومي باوركن خدا خيلي مهربونه هميشه تو دعاهام خواهي بودتوهم به ماسربزن
خواهر رونیا
24 مهر 92 14:53
سلام مامی من اردبیلیم خوشحال شدم با شما اشنا شدم


سلام خانومي خوشحال شدم كه بايه اردبيلي آشنا شدم من چند بار پيام گذاشتم كه بااردبيلي ها آَشنا بشم ولي قسمت اين بار بود باز خوشحالم اميدوارم به ما زودزودسربزنين