اميرصدرا (ميش ميش ماما)اميرصدرا (ميش ميش ماما)، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ميش ميش ماما

سابقه خراب اميرصدرا

1392/10/24 21:35
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم هر چند دوست دارم كه هميشه از افتخاراتت بگم ولي نميتونم خرابكاريهاي بزرگ تو رو ناديده بگيرم سابقه ات پيش من خيـــــــــــــــلي خرابه ، كاش فقط خرابكاريات مالي بود ولي متاسفانه تو خسارت جاني هم داري يه يادگاري بزرگ رو زبونت هست كه هيچ وقت از ذهنم پاك نميشه اون روزي كه از عسلي افتادي و دندون تيزت زبونت رو بريد من هيج وقت نفهميدم كه تو چه دردي كشيدي اونروز ولي حاضرم تمام بلاهاي اسمون سر من بياد ولي تو يه لحظه ناراحت نشي وگريه نكني (بعضي موقعها ماماني رو اذيت ميكني و من ميزنمت و تو گريه ميكني اين به نظرت معني اش اينه كه ماماني درست نميگه ابرونه پسرم به اين معني هست كه بعضي موقعها ماماني رو از كوره درمياري نیشخند) هميشه خدا  بالاي اوپن آشپزخانه بودي يا بالاي دسته مبل رو عسليا و هر كار  خطرناكي كه به ذهن بياد تو امتحان كردي انشاله كه اين آزمايشات با يه پايان قشنگ تموم بشه. 

 

  خواستم از خرابكاريهاي گذشتت يه نمايشگاه برات بزارم كه يادت نره ،ماما خيلي دوست داره عزيزم كاش فقط خرابكاريات مالي باشه خیال باطل وبه خودت هيچي ضرري نزني قربونت برم من ، چه چسباي دوقلويي چه چسباي فوري كه بابا تموم كرده برا چسبوندن وسايلي كه تو شكستي قهقهه يادمه كه همه اكوهاي دي وي دي رو بابايي با دستمال بسته بود از بس ميكوبيدي به ديوار،بابايي رو وسايل خونه خيلي حساس بود هميشه ميگفت كه اگه بچه من وسايلي رو خراب كنه حسابشو ميرسم مگه ميتونه بچه من خرابكار باشه حالا بيا ببين كه درمقابل تو تسليمه تسليمه غر ميزنه سرجاش ميمونه و از دستش هيج كاري برنمياد

 

اين عكسا چند نمونه نادر از خرابكاريهاي تو هستنلبخند

اسب بیچاره

نقاشی روی روتختی 

شکستن سی دی

این ساعت قدی رو امیرصدرا هل داد من وبابایی شک زده وایستادیم وفقط نگاه کردیم ازشانس روی امیرصدرانیفتاد

اسباب بازیهای بیچاره و بی زبون هم که هیچ، همه دست و پا شکسته ان ومسدوم این یه نمونه گوسفند تک گوش

واینم یه خرابکاری دیگه کلید رو اشتباهی تو قفل در کرده بودی که هزار تا پهلوون هم نمیتونستن درش بیارن که مسعود و بابایی هرچی کردن نتونستن دربیارن بالاخره خود قفل رو درآوردن وتعمیر کردن

اینجا یه جوری مظلوم وایستادی که آدم دلش میسوزه که بهت چیزی بگه

واما ببین مظلوم ماییم یا تو که این بلاها رو سرما میاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران
1 بهمن 92 10:28
شیرینکاریهای بچه ها همیشه یه خاطره قشنگه هم واسه بزرگترها هم واسه خودشون/خیلی خوبه که ثبتشون کنی خانمی تا یه روز بیاد و ببینه وکیف کنه ودستای مامان باباشو ببوسه
BR-m-J4HOtO8cOAeATWaLkKaMqpm1iElJ6EfygUBjScHxcXjGqRpg6a7F0WOd3ec
2 بهمن 92 18:06
سلام دوست من ممنونم که به من و یونا سر زدید سلام ماهم خوشحال شديم كه به ما سرزدين اميدواريم دوباره ببينيمتون پسر گلتون رو ببوسين
باران
3 بهمن 92 10:05
♥مامان دینا♥
7 بهمن 92 23:00
سلام عزیزم مرسی که به من و دینا سر زدی من با افتخار لینکتون کردم. برای امیر صدرا جووووووووووووون ممنون خانومي خوشحالمون كردي بازم به ما سربزنين