اميرصدرا (ميش ميش ماما)اميرصدرا (ميش ميش ماما)، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ميش ميش ماما

خوشحالترينم

1393/2/1 10:38
369 بازدید
اشتراک گذاری

يعني زيباتر از حس مادري تو دنيا هست ،نه فكر نميكنم

يعني زيباتر از فرزنددارشدن تو دنيا هست ،نه فكر نميكنم 

يعني زيباتر از لمس فرزند تو دنيا هست ،نه فكر نميكنم

يعني زيباتر از ديدن روي فرزند تو دنيا هست ، نه فكر نميكنم

يعني زيباتر از تشكر فرزند از مادر تو دنيا هست، نه فكر نميكنم

من همه اينها رو تو دنيا تجربه كردم

پس

خوشحال ترينم

خوشبخت ترينم 

 اميرم

صدرام

زندگيم

عمرم

نفسم

همه چيزم

تنها ترينم

بهترينم

زيباترينم

قشنگ ترينم

عاقل ترينم

فهميده ترينم

تا آخر عمرم لحظه بوسيدن دستم را فراموش نخواهم كرد

تا آخر عمرم جمله "ماما عيد تولدت مبارك" تورو تو ذهنم تكرارخواهم كرد 

و

تا آخر عمرم جاي بوست روي دستم  خواهم بوسيد

عاشقت هستم

عاشق دل پاكت

خدايا به بزرگيت قسم هيچ مادري چشم انتظار نمونه

حرمت هيچ مادري شكسته نشه

دل هيچ مادري از فرزندش نشكنه

و

خدايا شكرت

به هديه اسموني كه به من دادي

هزاران بار شكرت كه منو لايق چنين هديه اي ديدي

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 8:33
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مهری
17 اردیبهشت 93 13:06
افرین به نکات ریزی اشاره کردی
ابجی رونیا کوچولو
20 خرداد 93 15:46
سلام همشهری چطوری مشتلق بده تم تولد تو شهر خودمون هم میفروشن بیا وبم بهت بگم ادرسشو سلام خانومي يه نفر من ميشناسم كه تم تولد ميفروشه كه اونم خودش درس ميكنه وتازه باز كرده ممنون من فعلا نياز ندارم اگه خواستم حتمااز شما ادرس رو جويا ميشم باز ممنون كه به ما سرزدين باز منتظر تون هستم