اميرصدرا (ميش ميش ماما)اميرصدرا (ميش ميش ماما)، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ميش ميش ماما

من تمبلم آيا

1393/4/10 9:29
361 بازدید
اشتراک گذاری
سلام خوشگل ماما عسل ماما ناناز ماما هرروز من اينارو بهت نگم روزم شب نميشه من ديگه بايد اعتراف كنم كه مامان تمبلي هستم هرچقدر سعي ميكنم كه مشكلات سرراه رو بردارم ومرتب برات بنويسم نميشه كه نميشه كامپيوتر خونه خرابه اينجا هم سركار كيس ام گوشي منو نميشناسه اصلا هم نميتونم كاري بكنم اينقدر برات عكس گرفته بودم تو اين سه ماه همش نگر داشته بودم كه بابايي كيس خونه رو درس كنه اما باز بدشانسي اونروز بابايي گوشيمو برده بود برنامه بزنن اقايي محترم تمام اطلاعات گوشيمو به خاطر يه برنامه تميز كارخانه زاد كرده دستش به مراتب درد نكنه اما با همه اين بد بياريها واقعيت اينه كه دوست دارم وهمه اطلاعات سه ماه گذشته رو بدون عكس يعني فقط نامه وار برات ميگم نه مستند يكي از اتفاقا تموم كردن مهدت بود كه اولين سال تحصيلي بود كه مرتب ميرفتي مهد و بالاخره در پايان ارديبهشت مراسمتون برگزار شد و به سلامتي تموم شد البته مهد برنامه هاي تابستوني داشت ولي من ترجيج دادم كه امسال اخرين سال استراحتت هست خونه بمونه يعني خونه مامان جون وايشالا از مهر شروع زندگي مدرسه ايت ميشه و براي تابستونت چند تا كلاس با بابايي تدارك ديديم يكي ژيمناستيك وديگري كلاس پيانو كه يكي شروع شده وديگري ميخواد شروع بشه واسه كلاس زبانت ميخوام يكم منتظر بمونم تو اين سه ماه خيلي كارا كرديم بعضي از عكسا خيلي حيف شد كه پاك شدن ولي خب كاري از دستم برنمياد از پيك نيك تو حياطمون تا رفتنمون به ييلاق
پسندها (3)

نظرات (2)

ارام
14 مرداد 93 18:14
سلام خوبین؟ برام سوال شده توو پرسش و پاسخها بالاخره با اسم سها موافقین یا مخالف؟ سلام عزيز چرا براتون سوال پيش اومده اتفاقا من خوشم اومده بود يعني به تنهايي خوشم نيومد در كنار اسم ضحي خوشم اومد يعني به اسم ضحي ميومداميدوارم شما هم خوب باشيم خوشحالمون كردين كه به ما سرزدين
ارام
15 مرداد 93 8:41
اخه توو پاسخا نوشتي مخالفم اما معناش قشنگه فقط محض شوخي پرسيدم چون متوجه شدم خوشتون اومده اما عجله اي نوشتين مخالفم